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Yakovlev YAK 52- never used as a trainer-no Experimental |
€ 85.000 |
Resumen
| Vista general | | Tipo: | Monomotor | | Tipo especial: | Aerial work | | Fabricante: | Yakovlev | | Modelo: | YAK 52- never used as a trainer-no Experimental | | Año de construcción: | 1994 | | Reg-No.: | HA- | | Cualidades: | Siempre en hangar | | Ultimo chequeo annual: | 7/2025 | | Lugar: | Alemania, München | | Tiempo total (TTAF): | 601 h | | Precio: | € 85.000 | | Impuesto según UE: | sí | | indicar IVA: | no | | Todos detalles |
| Oferente |
Carlos de Pilar Flugzeughandel www.carlos-de-pilar.de Postfach 1529 82157 Gräfelfing Alemania
Tel.: +49 89 8542303 Fax: [+49] - (0)89 - 853176 |
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Detalles
| Vista general | | Tipo: | Monomotor | | Tipo especial: | Aerial work | | Fabricante: | Yakovlev | | Modelo: | YAK 52- never used as a trainer-no Experimental | | Año de construcción: | 1994 | | Reg-No.: | HA- | | Cualidades: | Siempre en hangar | | Ultimo chequeo annual: | 7/2025 | | Lugar: | Alemania, München | | Tiempo total (TTAF): | 601 h | | Precio: | € 85.000 | | Impuesto según UE: | sí | | indicar IVA: | no | | Número de pasajeros: | 1+1 | | Aterrizajes: | 1432 |
| Motores | | Número de motores: | 1 | | Fabricante/tipo: | M-14P | | Tiempo total: | 683 h | | TBO (Años): | 500 yrs | | SOH: | 185 h | | Prop fabricante / tipo: | V530TA-D35 | | Prop tiempo total: | 299 h | | Prop tiempo 1: | 58 h SOH |
| Aviación | COM 8,3
Garmin GPS 496 |
| Status de inspección | TT 604h
ARC valid 03 Juli 2026
Utility category (!)
Annex II aircraft, EASA
+7g //-5g
All AD/SB done
No known accidents, incidents hydraulic lock engine 498h,
Engine 687,5 h TSLO 189,5 h TTNO 310,5h
No modifications |
| Observación / Otro | fresh 100 h Inspection and fresh annual inspection in July 2025
thats the youngest YAK 52 in Germany
its not an experimental registration but an Utility Aerobatic certified aircraft
Hungarian registration, can be rtaken over by buyer
never flown in military service.
Heavy spar +7 /-5 g.
sie ist kein Experimental, sondern Utility aerobatic. Nie bei militar geflogen. Heavy spar +7 /-5 g.
ungarische Zulassung, kann vom Käufer übernommen werden |
Fotos
Contácto al oferente
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