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Pipistrel Virus SW 121 |
€ 127.500 |
Resumen
Vista general | Tipo: | Monomotor | Tipo especial: | Avión ultraligero | Fabricante: | Pipistrel | Modelo: | Virus SW 121 | Año de construcción: | 2017 | Reg-No.: | PH-VCR (Netherlands) | No. serial: | 1210023 | Cualidades: | Siempre en hangar | Ultimo chequeo annual: | 5/2025 | Lugar: | Holanda, Arnemuiden, EHMZ | Tiempo total (TTAF): | 375 h | Precio: | € 127.500 | Impuesto según UE: | sí | Todos detalles |
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Detalles
Vista general | Tipo: | Monomotor | Tipo especial: | Avión ultraligero | Fabricante: | Pipistrel | Modelo: | Virus SW 121 | Año de construcción: | 2017 | Reg-No.: | PH-VCR (Netherlands) | No. serial: | 1210023 | Cualidades: | Siempre en hangar | Ultimo chequeo annual: | 5/2025 | Lugar: | Holanda, Arnemuiden, EHMZ | Tiempo total (TTAF): | 375 h | Precio: | € 127.500 | Impuesto según UE: | sí | Número de pasajeros: | 2 |
Motores | Número de motores: | 1 | Fabricante/tipo: | Rotax | Número de serie: | 9564560 | Efecto: | 100 PS | Tiempo total: | 493 h | TBO (horas): | 2000 h | TBO (Años): | 15 yrs | Prop fabricante / tipo: | Propeller MTV-33-1-A/170-200 | Prop tiempo total: | 4 h |
Describcíon/Detalles motores | Engine:
Engine model - Rotax 912 S3
Engine Serial number - 9564560
Engine TT - 493,8
Tengine TBo - 2000h/15 years
Remaining hours on engine 1506,2
Propeller:
Propeller model - MT propeller MTV-33-1-A/170/200
Propeller serial number - 240569
Propeller TTT - 4h
Propeller TBO - 1000h/6 years
Remaining hours on propeller: 994h |
Aviación | Avionics:
Garmin GNC255 COM/NAV
IFR capable |
Equipo | Equipment:
night VFR equiped
VOR LOC/GS receiver |
Exterior | Visual condition - 9/10
Color - white painting with light grey and lime green striping |
Interior | Visual condition - 9/10
Seats type - Black navy leather seats
Interior color - Black and gray paneling |
Status de inspección | Maintenance:
Valid ARC until 12/25
Under CAMO |
Observación / Otro | iFly Benelux is an authorized Pipistrel distributor.
Night VFR approved
Garmin GNC255 COM/NAV
Perfect condition, both visual and technical
1506h remaining on engine
996h remaining on propeller |
Fotos
Contácto al oferente
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